Equinox岸岸

很高兴认识你。

Happy birthday,Technoblade

—————————

Shall I compare thee to a summer's day?


Thou art more lovely and more temperate:


Rough winds do shake the darling buds of June,


And summer's lease hath all too short a date:


Sometime too hot the eye of heaven shines,


And often is his gold complexion dimm'd;


And every fair from fair sometime declines,


By chance,or nature's changing course untrimm'd;


But thy eternal summer shall not fade,


Nor lose possession of that fair thou ow'st;


Nor shall Death brag thou wander'st in his shade,


When in eternal lines to time thou grow'st:


So long as men can breathe,or eyes can see,


So long lives this and this gives life to thee.



*选诗有改动

—————————

出镜:Equinox

摄影:@思维 

后勤:@青麟0304 

—————————

这大概是我在mcyt圈里的最后一个正片了,很感谢我入圈一来这些yt带给我的喜怒哀乐,也很感谢这个圈子让我认识的这些老师们,到这里暂时就是一个句号了。

 感谢Techno,我一直以来很喜欢的主播,他的幽默他的乐观,他带领着我们走过了一个又一个难过的坎坷,他永远都想着如何带给我们更正能量的东西,我在这里对Techno同样表示感谢,谢谢你给我们带来了这些美好,今天理应是你24岁的生日,但是我希望你会永远23岁,永远将最绚烂的你留在最绚烂的年华。谢谢你,Technoblade

—————————

自称不死的青年将永远活在属于他的六月里。




评论(3)

热度(116)

  1. 共5人收藏了此图片
只展示最近三个月数据